Ostatní

Máte málo klientů? Podpořte web PPC reklamou

Když je nedostatek zákazníků, je to nepříjemná situace. Mnoho lidí na to reaguje tak, že začne šetřit, aby nepříznivé období přečkali. Existuje však lepší způsob, jak s nedostatkem klientů bojovat. Namísto šetření investujte do účinné internetové propagace, která podpoří váš web natolik, že se počet vašich klientů rapidně navýší. Jaká reklama něco takového umí? PPC reklama, jde o cílenou reklamu, se kterou můžete dosáhnout rychle úspěchu, ale musí být vedena správně.

Seznamte se s PPC

Přemýšlíte, kde jste tuto reklamu viděli? Je prakticky všude, v obsahu webů na vás kouká v podobě obrazové reklamy, videoreklamy či reklamy s ukázkou produktů. Ve vyhledávání ji můžete vidět zase v textové podobě. Jelikož je všude, je velmi atraktivní a účinná. Neplatíte u ní za to, kolika lidem se zobrazí, ale za to, kolik lidí na ní klikne a dostane se přes ní na vaše stránky.

Jaký systém PPC je nejlepší? V Čechách se používá více systémů. Nejvíce Google Ads, Sklik a Facebook.

Na tuto reklamu je nejlepší specialista PPC. Sice jsou na internetu návody, jak ji spustit svépomocí, ale většinou to nekončí dobře. Aby dokázala reklama zaujmout a oslovila cílené publikum, je třeba profesionální nastavení a na to je vždy nejlepší využít specialisty z agentury na Seoconsult.cz. Domluví se s vámi na rozpočtu pro reklamu a dalších důležitých bodech. Kampaň správně nastaví a spustí ji už do 5 dnů. Nejde jen o spuštění, reklamu budou průběžně optimalizovat pro co nejlepší výkon. Založí vám reklamní účet, kam můžete přistupovat, a také dostanete přístup k analytickým nástrojům, kde můžete pozorovat, jak stoupá vaše návštěvnost. Možná, že jste PPC reklamu zkusili sami a nebyli jste úspěšní, v takovém případě udělá agentura její audit a nastaví ji tak, aby úspěšná byla. Spolupracujte s profesionály a dočkejte se navýšení návštěvnosti a většího množství objednávek.